Zasedání rady města dne 25. srpna 2008

Rada města na své schůzi projednala a usnesla se mimo jiné takto:

-  s c h v á l i l a

1.   pronájem části stavební parcely č. 180/4  o výměře cca 12 m2 – zastavěná plocha a nádvoří  v k. ú. Dolní Chrastava od paní Veroniky Černé za účelem realizace stavby „Výstavba dopravního terminálu Chrastava v rámci projektu RTN-Terminál Chrastava“ vč. návrhu smlouvy o nájmu pozemku čj. N/65/2008

2.   pronájem části pozemkové parcely č. 143/3 o výměře cca 575 m2 – ostatní plocha v k. ú. Dolní Chrastava od pana Ing. Petra Šimáka za účelem realizace stavby „Výstavba dopravního terminálu Chrastava v rámci projektu RTN-Terminál Chrastava“  vč. návrhu smlouvy o nájmu pozemku čj. N/66/2008

-  s c h v á l i l a

v souladu se schváleným rozpočtem na rok 2008 poskytnutí daru  TJ Spartak Chrastava, oddíl kopané, ve výši 20.000,-- Kč - DR/6/2008 a pověřila starostu podpisem darovací smlouvy

-  s c h v á l i l a

uzavření darovací smlouvy mezi Městem Chrastava a p. Zdeňkem Šulcem,  Chrastava  a pověřila starostu jejím podpisem

-  s c h v á l i l a

1.    hodnocení a zadání akce „Rekonstrukce povrchů MK 2008 v Chrastavě“ na základě hodnotící zprávy  pracovní komise, v souladu s § 6a §12 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a přidělila zakázku firmě STRABAG a. s., oblast Sever, tř. Generála Svobody 77, 460 14 Liberec XII, IČ 60838744

2.   návrh smlouvy o dílo se zhotovitelem STRABAG a. s., oblast Sever, tř. Generála Svobody 77, 460 14 Liberec XII, IČ 60838744, DIČ CZ60838744 na provedení veškerých stavebních prací a zhotovení děl souvisejících k úplnému dokončení akce „Rekonstrukce povrchů MK 2008 v Chrastavě“ a pověřila starostu jejím podpisem

-  s c h v á l i l a

hodnocení a zadání akce „Chrastava – technický dozor investora v rámci projektu EU-CVA“ na základě hodnotící zprávy pracovní komise, v souladu s § 6a §12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v rámci Regionálního operačního programu, v platném znění, a přidělila zakázku firmě Invest s. r. o., Tovaryšský vrch 1358/3, Liberec 1, 460 01, IČ 46711716 návrh mandátní smlouvy  s mandatářem INVEST s. r. o., Tovaryšský vrch 1358/3, Liberec 1, 460 01, IČ 46711716 o zajištění investorsko-inženýrské činnosti ve fázi technického dozoru investora pro realizaci projektu „Chrastava – Rekonstrukce objektu č. p. 407 na centrum volnočasových aktivit“

-  s c h v á l i l a

1.   hodnocení a zadání akce „Chrastava – ozvučení a osvětlení sálu v rámci projektu EU-CVA“ na základě hodnotící zprávy  pracovní komise, v souladu s § 6a §12 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v rámci Regionálního operačního programu, v platném znění, a přidělila zakázku Luboši Komárkovi, Pobřežní 484, Chrastava, 463 31, IČ 65634322

2.      návrh smlouvy o dílo se zhotovitelem Lubošem Komárkem, Pobřežní 484, Chrastava, 463 31, IČ 65634322 na zajištění ozvučení a osvětlení sálu při realizaci projektu „Chrastava – Rekonstrukce objektu č. p. 407 na centrum volnočasových aktivit“

  -   s c h v á l i l a

1.   hodnocení a zadání akce „Chrastava – realizační manažer v rámci projektu EU-CVA“ na základě hodnotící zprávy pracovní komise, v souladu s § 6a §12 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v rámci Regionálního operačního programu, v platném znění, a přidělila zakázku firmě ARR – Agentura regionálního rozvoje, spol. s r. o., tř. 1. máje 97/25, Liberec 3, 460 01, IČ 48267210

2.   návrh smlouvy o dílo se zhotovitelem ARR – Agentura regionálního rozvoje, spol. s r. o., tř. 1. máje 97/25, Liberec 3, 460 01, IČ 48267210 na zajištění řízení a koordinace prací při realizaci projektu „Chrastava – Rekonstrukce objektu č. p. 407 na centrum volnočasových aktivit“

-   s c h v á l i l a

1.   hodnocení a zadání akce „Chrastava – zabezpečovací technika objektu, v rámci projektu EU-CVA“ na základě hodnotící zprávy pracovní komise, v souladu s § 6a §12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s Pokyny pro zadávání veřejných zakázek v rámci Regionálního operačního programu v platném znění a přidělila zakázku firmě Oaza – net, spol. s r.o., Dr. Milady Horákové 81/117, Liberec 6, 460 06, IČ 47282711

2.   návrh smlouvy o dílo se zhotovitelem Oaza – net, spol. s r. o., Dr. Milady Horákové 81/117, Liberec 6, 460 06, IČ 47282711 na zajištění zabezpečovací techniky při realizaci projektu „Chrastava – Rekonstrukce objektu č.p. 407 na centrum volnočasových aktivit“

-   v z a l a   n a   v ě d o m í 

zápis č. 2008/14 z jednání bytové a sociální komise ze dne 21. 8. 2008

-  r o z h o d l a

o uzavření smlouvy o nájmu bytu v DPS panu Františku Kronovi a pověřila starostu jejím podpisem

-  s c h v á l i l a

návrh dodatku č. 1 ke smlouvě o dílo č. OD/12/2008 ze dne 11. 4. 2008 se zhotovitelem Sdružení fyzických osob, Koleník S., Ještědská 592 Chrastava, IČ 13340204 na „Vypracování projektové dokumentace na rekonstrukci lesní cesty „France Josefa“  a pověřila starostu jejím podpisem Tímto dodatkem se upravuje článek č. III, Termíny plnění výše uvedené smlouvy. Dochází k prodloužení termínu dodání díla v celém rozsahu do 31. 3. 2009 (resp. do 3 měsíců od dodání pokynů objednatele o dořešení majetkoprávních vztahů).

-  d o p o r u č i l a    Z M

schválit 4. změnu rozpočtu a investičního plánu na rok 2008

-  s c h v á l i l a

odpis movitého majetku dle přílohy