Provoz Městského úřadu Chrastava od pondělí 4. 1. 2021
 

 

 

Od 4. do 10. ledna 2020 (v souladu s nařízením vlády č. 599/2000 ze dne 23. prosince 2020):


Úřední hodiny
Pondělí a Středa od 9:00 hod. do 12:00 hod. dopoledne
od 15:00 hod. do 17:00 hod. odpoledne

 


Mimo tyto hodiny lze realizovat jednání pouze individuálně telefonicky domluvená s příslušným zaměstnancem.

U vstupu do úřadu bude pracovník MěÚ, který poradí s vyřízením věci, převezme písemnost, případně zavolá zaměstnance příslušného k vyřízení věci. Nebo ukáže cestu, případně odfiltruje - tj. nevpustí - zbloudilce.

Telefonicky či e-mailem naše pracovníky kdykoli kontaktujte.

Mimo výše uvedené úřední hodiny bude budova MěÚ uzavřena.


V naléhavých případech (např. pošta, člen zastupitelstva apod.) lze telefonovat na čísla 482 363 811, 482 363 812. Určený pracovník přijde k hlavnímu vchodu radnice.


Bez zakrytí dýchacích cest nelze do budovy vstoupit.

Veřejné toalety budou nepřístupné.



Provoz sběrného dvora není omezen




Žádáme občany, aby při návštěvě sběrného dvora používali ochranu dýchacích cest a dodržovali bezpečné rozestupy od obsluhy i mezi sebou navzájem.